Klachten en garantie
Onze producten worden met zorg en liefde met de hand voor je gemaakt. We controleren onze producten grondig voor we ze verzenden. Wij gaan er vanuit dat onze producten normaal en volgens onze voorschriften behandeld en indien van toepassing gewassen worden. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met je product, of ben je niet tevreden over je product? Neem dan contact op via info@atelier-noir.nl of vul het klachtenformulier in. Je kunt via het formulier ook aangeven wat je graag als oplossing zou zien. Wij zijn niet verplicht deze oplossing te kiezen maar houden er rekening mee tijdens de beoordeling van je klacht. We nemen na je bericht zo snel mogelijk contact met je op om samen tot een oplossing te komen. Op producten die meer dan 6 maanden geleden geleverd zijn is geen garantie meer van toepassing. Ook schade die door onjuist gebruik of door toedoen van de gebruiker zijn ontstaan vallen niet onder de garantie.
Retourkosten
Je betaalt zelf de retourkosten. Tenzij wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout bij ons ligt. In dat geval neemt Atelier Noir de kosten van de retourzending voor haar rekening.